سفارش تبلیغ
صبا ویژن
-----------------
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
  لوگوی دوستان
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 6
کل بازدید : 167447
کل یادداشتها ها : 65

نوشته شده در تاریخ 97/2/9 ساعت 7:47 ع توسط Javad


    دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی جون دلم

    Download New Song By Meysam ebrahimi Called Joone delam On Baran-Music

    آهنگ جدید و شنیدنی جون دلم با صدای میثم ابراهیمی با متن آهنگ و به صورت لینک مستقیم از رسانه آنلاین باران موزیک

     



     

    متن آهنگ میثم ابراهیمی جون دلم

وقتی تورو دارم همه چی ردیفه
منو میکشه چشمات که همرو حریفه
جز توئه دیوونه هیشکی نمیدونه
وقتی پیش منی حالم چه میزونه
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

تکست آهنگ میثم ابراهیمی جون و دلم

بوم بوم میزنه دلم وای
نگو دیگه منو نمیخوای
منی که دل بهت دادمو حالا حالاها عاشقتم ای وای
بوم بوم ضربان قلبم
داره میره بالا نم نم
بیا حواستو بده به منه دیوونه دل بده تو کم کم
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد
جون و دلم میره برات مگه میشه دل تورو نخواد
یه جوری میخوام تورو عزیزم چشم همه حسودامون دراد

ترانه سرا : منصور فرهادین











طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ